Sydhavnskaffes forretningsbetingelser

Betaling

Sydhavnskaffe ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Mobilpay.

Betaling vil blive trukket på din konto umiddelbart inden levering.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. Moms.

Sydhavnskaffe ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Sydhavnskaffe sender med GLS
til privatadresser, pakkeshops og virksomhedsadresser.
Fri fragt ved ordrer over 500 Kr.

Vi sender alle hverdage.
Leveringstiden er ca. 1-2 hverdage.
Leveringstiden kan dog variere afhængigt af hvortil forsendelsen skal sendes og leveringsmetoden.
Vi leverer ikke lørdage, søndage og helligdage.
Vi garanterer ikke leveringstiden.

Vi bestræber os på at sende friskristet kaffe, og derfor er kaffen vi sender, altid ristet inden for de sidste 10 hverdage.

Abonnements ordrer afsendes den 1. eller 3. tirsdag i måneden. Såfremt en af disse dage falder på en helligdag, vil levering ske den nærmeste hverdag enten forinden eller herefter.

Afhentning af ordre:

Bills Coffee
Vestergade 58
8000 Århus C.
Lukket frem til den 29/07

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Sydhavnskaffe ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Sydhavnskaffe ApS

Sydhavnsgade 7

8000 Århus C

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Fødevarer tages ikke retur. Kaffe er en fødevare.

For andre varer købt på Sydhavnskaffe.dk gælder flg:

Der gives 14 dages fuld returret på andre varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@sydhavnskaffe.dk.

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Vi har yderligere brug for flg. oplysninger:

– Bestilt den ,- Ordrenummer, – Bestilt af (navn) samt Bestillers adresse.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.